Warszawska spółka Disco WTMH, która stoi
za największym w Polsce centrum wirtualnej rzeczywistości – DISCO:VR
rzuca wyzwanie światowym gigantom świata VR. Ekipa na czele której stoi
Bogumił Jankiewicz, twórca sieci Bobby Burger, rozszerza działalność o produkcję VR-owych kontrolerów ruchu. Od 16 sierpnia będzie
można przetestować dwa pierwsze prototypy bieżni VR – DISCO 1.6. Środki
pozyskane na dalszy rozwój przedsięwzięcia pochodzić będą m.in. z
trwającej na platformie Beesfund emisji akcji spółki.
Do
2020 r. światowy rynek VR będzie wart 162 mld dolarów.[1] Innowacyjne
rozwiązania, które powstały w ciągu kilku ostatnich lat doprowadziły do
prawdziwej rewolucji VR-u i AR-u, a największe światowe koncerny takiej
jak HTC, Samsung i Microsoft co roku inwestują miliardy dolarów w rozwój
gogli i kontrolerów ruchu. Wyzwanie światowym gigantom chce rzucić
DISCO:VR. Po roku prac koncepcyjnych, kilku projektach, tonach zużytej
blachy i kilometrach wykorzystanych kabli, rozpoczynają się otwarte
testy autorskiej bieżni DISCO 1.6. To pierwsza na polskim rynku bieżnia
wielokierunkowa zapewniająca doświadczenie imersji na tak wysokim
poziomie, która ma trafić do masowej produkcji.
Tworząc salon
DISCO:VR napotkaliśmy problem w postaci braku dostępnych na rynku
kontrolerów ruchu, które zapewniałyby doświadczenie „chodzenia” – mówi Bogumił Jankiewicz, CEO Disco WTMH. Bieżnie,
w które wyposażyliśmy nasze centrum były wykonane z niskiej jakości
materiałów jak i po prostu nie zapewniały wystarczającego poziomu
imersji. Dlatego też stwierdziliśmy, że skoro nie możemy kupić takich
urządzeń, to stworzymy je sami – dodaje Jankiewicz.
Bieżnia
Disco 1.6 to dopiero pierwszy krok spółki na hardware’owym rynku. Spółka
w planach ma również stworzenie VR-owego roweru, modułu symulatorowego
oraz robotycznego ramienia. Ponadto DISCO WTMH prowadzi pracę nad
autorską platformą gamingową, dedykowaną wirtualnej rzeczywistości,
która wykorzystywana będzie w nowo otwartych salonach sieci DISCO:VR
Rozwój
spółki, w tym wprowadzenie VR-owej bieżni do masowej produkcji,
częściowo sfinansowany zostanie dzięki emisji akcji prowadzonej na
platformie Beesfund. Akcje DISCO WTMH kupić może każdy bez względu na
zasobność portfela. Każdy inwestor, poza oczywistymi benefitami, jak
zostanie współwłaścicielem sieci salonów wirtualnej rozrywki i
uczestniczeniem w przyszłych zyskach, weźmie udział w dedykowanych
dorocznych imprezach i walnych zebraniach akcjonariuszy. Osoby, które
zakupią więcej niż 25 akcji otrzymają kartę akcjonariusza z 25% rabatem
na korzystanie z oferty salonów. Więcej o akcji przeczyć można pod
adresem: akcjavr.pl.
[1] http://www.digi-capital.com/news/2017/01/after-mixed-year-mobile-ar-to-drive-108-billion-vrar-market-by-2021/#.WYwycekwjIW
O Disco WTMH S.A.
DISCO:VR
to sieć salonów oraz największe w Polsce centrum gier wirtualnej
rzeczywistości, w którym przetestujesz możliwości HTC Vive, Oculus Rift
czy Samsung Gear, a także spróbujesz swoich sił w starciu z
samochodowymi symulatorami. Znajdziecie tu także pizzę dla prawdziwych
ninja i kosmiczny bar. Na miejscu regularnie odbywają się również pokazy
filmowe, spotkania z twórcami gier oraz inne wydarzenia kierowane do
pasjonatów nowych technologii. DISCO:VR umiejętnie łączy nostalgię za
salonami gier arcade z cybernetyczną futurologią, dlatego znajdziemy tu
też takie perełki jak konsola Atari i automaty arcade z lat 90-tych.
Celem ekipy DISCO:VR od samego początku było stworzenie miejsca, w
którym można nie tylko doświadczyć VR, ale też poczuć towarzyszący
zjawisku klimat.
Kontakt dla mediów
Marcin Kuchno
PR Manager DISCO WTMH / DISCO:VR
marcin.kuchno@discovr.pl
512 669 747
Więcej o DISCO:VR
www.discovr.pl
Źródło: innowacje.newseria.pl